



În data de 15 ianuarie 2025 am trimis această solicitare de informații publice către administrația prezidențială. Am eliminat datele mele cu caracter personal și partea introductiv administrativă. Conține 6 secțiuni cu 24 de subpuncte ce solicită informații publice conform legii. Încă nu am primit confirmare sau număr de înregistrare. Mă întreb dacă voi primi vreun răspuns.
Stimată Administrație Prezidențială,
Subsemnatul Marcus Victor Grant […], în temeiul Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, vă adresez prezenta cerere, având în vedere interesul public major cu privire la exercitarea funcției de Președinte al României după expirarea mandatului constituțional al domnului Klaus Iohannis în 2024. Menționez că solicit copii ale documentelor originale, fără a solicita neapărat și certificare privind conformitatea cu originalul. Prezenta cerere este împărțită în 6 secțiuni. Prin prezenta formulez o cerere conform Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare. Doresc să primesc o copie de pe documentele din următoarele categorii:
- Documente justificative privind continuarea exercitării funcției de Președinte al României
Solicit copii ale documentelor oficiale emise sau utilizate de Administrația Prezidențială pentru a justifica continuarea exercitării funcției de Președinte de către domnul Klaus Iohannis după data de 21 decembrie 2024, data la care expiră mandatul constituțional de 5 ani. În mod specific:
- 1.1. Acte oficiale emise sau primite de Administrația Prezidențială, inclusiv legi organice, acte administrative, ordine sau decizii interne/externe, care reglementează această continuare a funcției, inclusiv comunicate considerate drept dispozitive judecătorești.
- 1.2. Orice temei juridic invocat (ex. legi organice, decizii ale Curții Constituționale, hotărâri de guvern, alte acte normative) care susține prelungirea mandatului cetățeanului Klaus Werner Iohannis în funcția de Președinte al României în scris.
- 1.3. Comunicări oficiale transmise între Administrația Prezidențială și alte instituții ale statului (Guvern, Parlament, Curtea Constituțională, Curtea de Conturi) referitoare la această situație.
- 1.4. În cazul existenței unor temeiuri alternative (precum interpretări administrative, invocări de precedent sau decizii de urgență) care justifică continuarea exercitării funcției, solicit acces la documentele oficiale care includ asemenea informații.
2. Documente care reglementează plata indemnizației către Președintele României
Solicit acces la documentele oficiale care justifică continuarea plății indemnizației aferente funcției de Președinte al României către domnul Klaus Iohannis după data de 21 decembrie 2024. În mod specific:
- 2.1. Acte bugetare interne emise de Administrația Prezidențială, inclusiv decizii sau alocări bugetare, prin care a fost autorizată plata indemnizației în perioada ulterioară datei de 21 decembrie 2024.
- 2.2. Documente justificative care indică temeiul legal al salarizării după 21 decembrie 2024, inclusiv aplicarea Legii nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice în acest context.
2.3. Corespondența oficială dintre Administrația Prezidențială și Ministerul Finanțelor Publice, referitoare la continuarea plății indemnizației după data de 21 decembrie 2024.
3. Interpretări constituționale sau legale invocate
Solicit copii ale documentelor oficiale relevante pentru justificarea continuării mandatului prezidențial al domnului Klaus Werner Iohannis după expirarea termenului constituțional de 5 ani, fără organizarea unui nou scrutin electoral. În mod specific:
- 3.1. Solicitez copii ale opiniilor juridice interne sau externe obținute sau primite de Administrația Prezidențială care includ interpretări privind constituționalitatea continuării mandatului Președintelui României după expirarea termenului de 5 ani în absența unui nou scrutin electoral.
- 3.2. Orice referințe la decizii ale Curții Constituționale sau alte acte normative utilizate pentru a justifica această situație.
- 3.3. Solicit copii ale documentelor oficiale existente care precizează în al câtelea mandat prezidențial se află cetățeanul Klaus Werner Iohannis în funcția de Președinte al României după data de 21 decembrie 2024. Menționez că solicit doar documente deja emise și utilizate oficial, fără a implica elaborarea de documente noi.
4. Temeiuri pentru lipsa unui interimat
Solicit copii ale documentelor oficiale care justifică neaplicarea prevederilor art. 98 din Constituția României, referitoare la instituirea unui interimat în funcția prezidențială. În mod specific:
- 4.1. Explicații oficiale scrise, conținute în documente existente, referitoare la neaplicarea art. 98 din Constituție, care prevede asigurarea interimatului de către Președintele Senatului sau al Camerei Deputaților în cazul vacantării funcției prezidențiale.
- 4.2. Corespondența oficială între Administrația Prezidențială și Curtea Constituțională a României privind anularea procesului electoral prezidențial din 2024.
- Cerințele de competență și experiență pentru judecătorii CCR numiți de către Administrația Prezidențială
Prezentele solicitări vizează actuala componență a Curții Constituționale, având în vedere că trei dintre judecători au fost numiți de către Administrația Prezidențială, conform legii
- 5.1. Solicit copii ale documentelor publice din dosarele comunicate de sau către Administrația Prezidențială cu privire la numirea oricărora dintre actualii judecători CCR, care să ateste: pregătirea juridică superioară, înalta competență profesională, vechimea de cel puțin 18 ani în activitatea juridică sau în învățământul juridic, în conformitate cu art. 143 din Constituția României. Solicitarea include documente relevante pentru funcții non-juridice, cum ar fi jurisconsult, consilier juridic sau notar public.
- 5.2. Solicit copii ale documentelor publice transmise către sau emise de Administrația Prezidențială care justifică numirea judecătorilor CCR care nu au deținut doctorat în drept sau experiență în magistratură.
- 5.3. Solicit copii ale proceselor-verbale, hotărârilor sau altor documente emise în cadrul Administrației Prezidențiale, care atestă respectarea cerințelor constituționale și legale în procesul de numire a judecătorilor CCR, conform art. 143 din Constituție și Legii nr. 47/1992 privind organizarea și funcționarea Curții Constituționale.
- 5.4. Solicit copii ale documentelor oficiale emise sau solicitate de Administrația Prezidențială în cadrul procesului de nominalizare a judecătorilor CCR, care să ateste: validitatea diplomelor și certificatelor de studii, și integritatea academică și profesională.
- 5.5. Solicit copii după corespondența oficială sau verificările realizate de Administrația Prezidențială cu instituții de învățământ superior sau autorități competente pentru confirmarea autenticității și conformității acestor documente, în măsura în care acestea sunt publice și accesibile conform legislației în vigoare.
- 5.6. Solicit copii ale documentelor oficiale emise sau primite de Administrația Prezidențială în procesul de verificare a eventualei colaborări cu fosta Securitate sau structuri similare pentru judecătorii CCR nominalizați de Președintele României. Solicitarea vizează exclusiv documente publice și accesibile, cum ar fi rapoarte sau avize primite de la CNSAS.
- 5.7. Solicit copii ale documentelor oficiale și publice emise sau utilizate de Administrația Prezidențială în cadrul procesului de verificare a integrității academice și profesionale a judecătorilor nominalizați, inclusiv în legătură cu eventuale acuzații de plagiat sau falsificare a diplomelor. Solicitarea vizează exclusiv documente accesibile conform legislației în vigoare și exclude orice informații clasificate sau confidențiale.
- Contribuția Administrației Prezidențiale la asigurarea integirtății, independenței și imparțialității judecătorilor Curții Constituționale a României.
Prezentele solicitări vizează exclusiv actuala componență a Curții Constituționale, având în vedere că trei dintre judecători au fost numiți de Administrația Prezidențială, conform legii.
- 6.1. Solicit copii ale documentelor oficiale emise sau utilizate de Administrația Prezidențială în procesul de evaluare a criteriului de „bună reputație” conform Legii nr. 303/2004 și celorlalte cerințelor legale aplicabile, pentru judecătorii nominalizați la CCR. Solicitarea vizează exclusiv documente publice și accesibile conform legislației în vigoare, fără a implica date personale sau confidențiale.
- 6.2. Solicit copii ale documentelor oficiale și publice care detaliază verificările realizate de Administrația Prezidențială în cadrul procesului de nominalizare pentru identificarea și soluționarea oricăror incompatibilități sau conflicte de interese, inclusiv: apartenența politică anterioară, colaborări cu alte instituții ale statului, sau beneficii ori legături externe relevante.
- 6.3. Solicit copii ale documentelor oficiale emise sau primite de Administrația Prezidențială în legătură cu orice avize negative sau recomandări din partea instituțiilor competente, cum ar fi Consiliul Superior al Magistraturii (CSM), în procesul de nominalizare a judecătorilor la CCR. Solicit exclusiv documente publice și accesibile conform legislației aplicabile.
- 6.4. Solicit copii ale corespondenței oficiale dintre Parlament, Președinție și CCR în legătură cu procesul de numire, pentru a verifica eventualele condiționări politice.
- 6.5. Solicit copii ale corespondenței oficiale dintre instituțiile publice implicate în procesul de numire a judecătorilor CCR (Parlamentul, Președinția) și CCR, care au fost utilizate sau considerate relevante în procesul de numire, pentru a verifica respectarea cerințelor de independență și imparțialitate.
Motivație pentru Cererea de Informații Publice Adresată Administrației Prezidențiale
În calitate de cetățean cu drept de vot al României, direct afectat de decizia fără precedent de anulare a alegerilor prezidențiale din 2024, urmăresc să îmi clarific baza legală, constituțională și administrativă care a stat la fundamentul continuării mandatului prezidențial al domnului Klaus Werner Iohannis după data de 21 decembrie 2024. Această cerere este formulată în temeiul Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, recunoscând importanța esențială a transparenței, respectării principiilor constituționale și guvernării democratice. Aspectele ridicate în această cerere au implicații majore asupra interesului public, în special în ceea ce privește statul de drept, separația puterilor în stat și drepturile fundamentale ale cetățenilor români. Într-o situație fără precedent, transparența Administrației Prezidențiale este esențială pentru consolidarea încrederii și înțelegerii publice.
Această cerere nu are ca scop contestarea sau criticarea deciziilor unei persoane sau instituții, ci accesul la informații și documente care au stat la baza unor decizii de impact public semnificativ. Cererea este formulată în conformitate cu principiul transparenței consacrat în legislația română și europeană, inclusiv în practicile Curții Europene a Drepturilor Omului (CEDO) privind dreptul la informație publică și responsabilitatea guvernării. Pentru a asigura claritatea și a facilita un răspuns complet și corect, cererea a fost structurată în mai multe secțiuni corespunzătoare tematicii distincte relevante pentru subiectul în discuție.
Secțiunea 1: Documente privind Continuarea Mandatului Prezidențial
Prelungirea mandatului prezidențial dincolo de durata definită constituțional este o situație unică. Accesul la documente care clarifică raționamentul legal și constituțional care a stat la baza acestei extinderi este esențial pentru înțelegerea modului în care această situație se aliniază cu articolul 83 din Constituția României și eventualele precedente legale. Solicitarea acestor documente urmărește asigurarea încrederii publice în continuitatea guvernării constituționale în situații extraordinare. Transparența în acest caz reafirmă principiile de legalitate și predictibilitate fundamentale pentru procesele democratice.
Secțiunea 2: Baza Deciziilor Financiare și Administrative
Continuarea mandatului prezidențial este strâns legată de implicații financiare și administrative. Transparența în ceea ce privește documentele care susțin plata indemnizației prezidențiale după data de 21 decembrie 2024 este esențială pentru responsabilitatea publică și respectarea cadrelor fiscale și legale. Această secțiune urmărește clarificarea conformității actelor administrative și alocărilor bugetare aferente acestor plăți cu legislația în vigoare din România, în special în ceea ce privește remunerarea și cheltuielile din sectorul public.
Secțiunea 3: Interpretările Constituționale și Legale Invocate
Înțelegerea interpretărilor prevederilor constituționale care susțin extinderea mandatului prezidențial este crucială. Această cerere solicită accesul la orice opinii juridice, comunicări sau documente interne sau externe care au modelat sau susținut aceste interpretări, asigurându-se astfel că sunt accesibile verificării publice. Motivația pentru această secțiune rezidă în necesitatea de a înțelege baza legală a unei decizii excepționale în cadrul dreptului constituțional și al principiilor de guvernare.
Secțiunea 4: Justificări pentru Absența Măsurilor Interimare
Absența măsurilor interimare prevăzute de articolul 98 din Constituția României ridică întrebări semnificative cu privire la respectarea prevederilor constituționale în circumstanțe extraordinare. Accesul la orice justificări scrise sau comunicări oficiale care clarifică această situație este esențial pentru înțelegerea modului în care această decizie respectă normele constituționale și legale.
Secțiunile 5-6 privind numirea judecătorilor la CCR
Administrația Prezidențială joacă un rol esențial în procesul de numire a judecătorilor Curții Constituționale, având responsabilitatea de a se asigura că aceștia îndeplinesc cerințele constituționale și legale de competență, integritate și independență. Solicitările din secțiunile 5 și 6 sunt motivate de necesitatea de a înțelege în ce măsură Administrația Prezidențială a respectat aceste cerințe în cadrul procesului de numire și verificare a judecătorilor CCR. Transparența în acest sens este vitală pentru asigurarea încrederii publice în funcționarea democratică a instituțiilor statului și în menținerea principiilor statului de drept.
În contextul actualei componențe a CCR, în care trei judecători au fost nominalizați de către Președintele României, este esențial să existe claritate asupra procedurilor și măsurilor luate de Administrația Prezidențială pentru a evalua pregătirea profesională, independența și integritatea acestora. Prin solicitările detaliate în aceste secțiuni, se urmărește accesul la documente publice relevante care să ateste conformitatea procesului de numire cu cerințele prevăzute de Constituție și legislația aplicabilă, fără a accesa informații clasificate sau confidențiale. Această inițiativă este justificată de importanța consolidării transparenței și a responsabilității instituționale în procesul de numire a judecătorilor CCR. Structura și motivația acestei cereri asigură claritate și relevanță, permițând Administrației Prezidențiale să răspundă eficient în limitele cadrului legal aplicabil. Intenția este de a obține documente publice existente sau utilizate oficial, fără a solicita crearea de noi documente sau interpretări. Prin soluționarea acestei cereri, Administrația Prezidențială contribuie la susținerea principiilor transparenței, legalității și guvernării democratice.
Mențiuni suplimentare
- Solicitarea formatului și termenului de răspuns
- 1.1. Solicit răspunsul în format electronic, transmis la adresa de e-mail […]
- 1.2. Solicit transmiterea documentelor într-un format lizibil și complet.
- 1.3. În temeiul art. 7 din Legea nr. 544/2001, solicit răspunsul în termen de 10 zile lucrătoare sau notificarea prelungirii termenului, dacă este cazul.
- Gestionarea informațiilor inexistente
- 2.1. În cazul în care unele din informațiile solicitate nu există, solicit un răspuns care să includă: Informațiile disponibile, specificarea punctelor din cerere în care informația solicitată nu există, punct cu punct.
- Gestionarea documentelor în alte limbi
- 3.1. În cazul în care unele informații există în alte limbi decât limba română, solicit: prezentarea documentelor în forma originală disponibilă, fără a solicita traduceri, dacă acestea nu sunt parte din documentele respective.
- Gestionarea documentelor clasificate
- 4.1. În cazul în care unele din informațiile solicitate sunt clasificate, secrete sau confidențiale, solicit indicare punctuală a solicitărilor la care aceste documente corespund.
- 4.2. În cazul în care documentele solicitate includ atât părți clasificate, cât și neclasificate, solicit acces la părțile neclasificate sau declasificate la momentul redactării răspunsurilor.
- 4.3. În cazul în care informațiile solicitate se găsesc în unele documente sau părți clasificate la momentul redactării răspunsurilor Administrației Prezidențiale la această cerere, solicit Administrației Prezidențiale să indice autoritățile competente care dețin aceste documente, punct cu punct.
- Indicare autorităților competente
- 5.1. În cazul în care informațiile solicitate sunt deținute de alte autorități sau instituții, solicit: indicarea instituțiilor competente pentru fiecare punct din cerere, redirecționarea cererii către instituțiile competente, dacă este cazul, doar pe (sub)punctele relevante.
- Depășirea atribuțiilor Administrației Prezidențiale
- 6.1. În cazul în care Administrația Prezidențială consideră că anumite puncte sau subpuncte din prezenta cerere exced atribuțiile sale, solicit indicare punctuală a instituțiilor sau autorităților competente pentru fiecare solicitare.
Aceste mențiuni suplimentare sunt menite să asigure gestionarea eficientă și completă a cererii de informații publice, respectând cadrul legal și principiile transparenței instituționale.
Formatul răspunsului și termene
- Solicit răspunsul în format electronic, transmis la adresa de e-mail […]
- Solicit transmiterea documentelor într-un format lizibil și complet.
- În temeiul art. 7 din Legea nr. 544/2001, solicit răspunsul în termen de 10 zile lucrătoare sau notificarea prelungirii termenului, dacă este cazul.
Consider că aceste informații sunt de interes public major, având implicații directe asupra respectării principiului statului de drept și a ordinii constituționale din România. Vă mulțumesc anticipat pentru cooperare.
Cu stimă, Marcus Victor Grant
Copyright text © Marcus Victor Grant 2025-prezent, toate drepturile rezervate. Materialele publicate pe acest blog sunt supuse acestui disclaimer.
Marcus Victor Grant (consultant și trainer în învățare eficientă-citire rapidă, memorare, concentrare, productivitate, modelare NLP), consilier în carieră, Global Career Development Facilitator și cofondator al Asociaţiei Române de Coaching.
Articole asociate
Solicită suspendarea președintelui Klaus Iohannis din funcție
Nota redacției. (Thomas Csinta-redactor șef și director al publicației)
- Cartea Oglinzilor-Thrillerul lui Eugen Ovidiu Chirovici (tradusă în 39 de limbi, publicată în 40 de țări și vândută în aproape 500.000 de exemplare), într-o singură zi, a fost vândută în Germania în 20.000 de exemplare după apariția lui în librării. De asemenea, romanul este bestseller în Olanda și Italia. Volumul care a luat cu asalt marea piață internațională de carte, este singurul titlu al unui scriitor român ale cărui drepturi de publicare au fost vândute în 38 de țări. Scriitorul Eugen-Ovidiu Chirovici a năucit lumea literară cu primul său roman în limba engleză considerat „un fenomen editorial internațional”. (The Guardian). Până în momentul de față, drepturile de publicare au fost cumpărate în 38 de țări, printre care Marea Britanie, SUA, Germania, Franța, Italia, Spania iar criticii se întrec în elogii la adresa romanului. Cartea a fost senzația Târgului de la Frankfurt, în 2015 și a adus autorului în jur de 1,5 Mil$US. În martie 2024 a fost prezentat filmul Sleeping Dogs, în coproducție australo-americană, după romanul Cartea oglinzilor, în regia lui Adam Cooper și cu Russel Crowe în rolul principal. „Drepturile de difuzare în SUA au fost achiziționate de The Avenue/Paramount (…). Până în prezent, drepturile de difuzare în cinematografe au fost cumpărate în: România, SUA, Regatul Unit, Franța, Germania, Italia, Portugalia, Suedia, Norvegia, Danemarca, Finlanda, Spania, Rusia, Turcia, Bulgaria, Cehia, Ungaria, Polonia, Arabia Saudită, Emiratele Arabe Unite, Israel, Grecia, India, Japonia, Coreea de Sud, Taiwan, America latină, Australia, Noua Zeelandă”.
- Cartea „Ils ont volé ma vie” (Dany Leprince & Bernard Nicolas) în carte Thomas Csinta este citat pentru rezultatele anchetelor sale alături de cei mai mari jurnaliști de investigație francezi (și europeni).
- Mihai Eminescu, Ion Oprea, Grid Modorcea, Adrian Păunescu, Neculai Constantin Munteanu, Adrian Cioroianu, Octav Pancu-Iași, George Călinescu, Vasile Sava, Cicerone Poghirc, Aurelian Titu Dumitrescu, Mircea Florin Șandru, Lucian Blaga, Constantin Pădureanu, Dumitru Tinu, Cezar Ivănescu, Fabian Anton, George Topîrceanu, Petru Codrea, Radu Gyr, Dan Culcer, Ion Anton, Dumitru Stăniloae, Mihai Cosma, Claudiu Săftoiu, Iosif Constantin Drăgan, George Băjenaru, Cleopatra Lorințiu, Ion Heliade-Rădulescu, Andrei Partoș, Ion Cristoiu, Mircea Badea, Grațian Cormoș, Aristide Buhoiu, Ioana Sava, Brândușa Prelipceanu, Nicole Valéry-Grossu, Gabriel Liiceanu, Ion Agârbiceanu, Eliza Macadan, Florian Bichir, Emil Șimăndan, Bogdan Suceavă, Adriana Săftoiu, Ioan Chirilă, Gabriela Vrânceanu-Firea, Paul Lampert, Octavian Paler, Alexandru Vianu, Dumitru Toma, Eugen Barbu, Eric Winterhalder, Cristian Mungiu, Vintilă Horia, Dan Pavel, Mircea Dinescu, Cristian Tudor Popescu, George Pruteanu, Emil Hurezeanu, Ivo Muncian, Radu Jörgensen, Lazăr Lădariu, Eugen Ovidiu Chirovici, Adrian Hoajă, Doina Drăguț, George Muntean, Barbu Catargiu, Adrian Mîrșanu, Victor Frunză, Lorena Lupu, Alexandru Candiano-Popescu, Marius Mircu, Dănuț Ungureanu, Vasile Copilu-Cheatră, Rodica Culcer, Andrei Gorzo, Zaharia Stancu, Eugen Cojocaru, Răsvan Popescu, Ion Anghel Mânăstire, Pamfil Șeicaru, Tudorel Oancea, Dorin Ștef, Paula Seling, Sabin Gherman, Marian Coman, Brîndușa Armanca, Valeriu Turcan, Teșu Solomovici, Sorin Roșca Stănescu, Tudor Octavian, Vasilica Ghiță Ene, Gabriela Adameșteanu, Radu Negrescu-Suțu, Cornel Nistorescu, Petre Got, Dumitru D. Șoitu, Geo Bogza, Dan Diaconescu, Stelian Popescu, Nicolae Carandino, Valer Chioreanu, Ioan Massoff, Corneliu Stoica, Adelin Petrișor, Ion Călugăru, Andrei Alexandru, Ludovic Roman, Radu Paraschivescu, Vasile Urechea-Alexandrescu, Elis Râpeanu, Cezar Petrescu, Ion Monoran, Thomas Csinta, Marian Odangiu, Paul Barbăneagră,…
- Români francezi: Vladimir Cosma, Emil Cioran, Matei Vișniec, Tristan Tzara, Victor Brauner, Elvira Popescu, Gherasim Luca, Dinu Flămând, Vasile Șirli, Elena Văcărescu, Constantin Virgil Gheorghiu, Ion Vlad, Thomas Csinta, Paul Barbăneagră, Bogdan Stanoevici, Ariel Moscovici, Luminița Cochinescu, Alice Cocea, Roxana Eminescu, Irina Ionesco, Eli Lotar, Alexandre Revcolevschi, Radu Mihăileanu, Horia Surianu, Haim Brézis. Extras: Vladimir Cosma (n. 13 aprilie 1940, București) este un violonist, compozitor și dirijor francez, născut la București, România, într-o familie de muzicieni. Tatăl său, Teodor Cosma, este pianist și dirijor, mama sa, Carola, autor- compozitor, unchiul său, Edgar Cosma, compozitor și dirijor, iar una dintre bunici a fost pianistă, elevă a celebrului Ferrucio Busoni. După câștigarea primelor sale premii la Conservatorul Național de la București, Vladimir Cosma ajunge la Paris (unde emigrase unchiul Edgar), în 1963, unde își va continua studiile cu Nadia Boulanger și la Conservatorul Național din Paris. Pe lângă formația clasică, s-a simțit atras, de foarte tânăr, de muzica de jazz, muzica de film și toate formele muzicilor populare. Începând din 1964, a efectuat numeroase turnee în lume concertând ca violonist, dar, curând, se va consacra din ce în ce mai mult compoziției. Scrie diferite lucrări printre care: „Trois mouvements d’été” pentru orchestră simfonică, „Oblique” pentru violoncel și orchestră, muzică pentru scenă și balet („olpone” pentru Comedia Franceză, opera „Fantômas”, etc.). În 1968, Yves Robert îi încredințează prima muzică de film: „Alexandre le Bienheureux”. De atunci, Vladimir Cosma a compus mai mult de trei sute de partituri pentru filme de lung metraj sau serii TV. Cinematografia îi datorează numeroase succese în colaborare în special cu: Yves Robert, Gérard Oury, Francis Veber, Claude Pinoteau, Jean-Jacques Beineix, Claude Zidi, Ettore Scola, Pascal Thomas, Pierre Richard, Yves Boisset, André Cayat…
[…] Cele 24 de întrebări incomode pentru AP (Administrația Prezidențială) cu Jurnalul Bucureștiul… […]
[…] Cele 24 de întrebări incomode pentru AP (Administrația Prezidențială) cu Jurnalul Bucureștiul… […]