Teoria educației. Actualitatea educativă în lume: „Impostura și Epigonia educațională în țările est–europene. Corupția și Crima organizată din învățamântul românesc!” (Seminar științific, 13 – 15 martie 2019, Franța,Thomas CSINTA)

Thomas CSINTA Profesor de modelizare matematică și matematici aplicate în științe inginerești și social – economice, Director de Studii CUFR ROMÂNIA, Redactor – Corespondent (Franța) REMEMBER Educația în România suferă de un număr reprezentativ de circuite vicioase care-i micșorează performanțele. Printre aceste  enumerăm[1][2]: 1. Circuitul formării profesionale, ce se face superficial la nivelul psihologiei copilului, teoretizat și … Continuă lectura Teoria educației. Actualitatea educativă în lume: „Impostura și Epigonia educațională în țările est–europene. Corupția și Crima organizată din învățamântul românesc!” (Seminar științific, 13 – 15 martie 2019, Franța,Thomas CSINTA)