Acasă Evenimente Flash Office Solutions oferă pachete de servicii adaptate nevoilor de flexibilitate ale...

Flash Office Solutions oferă pachete de servicii adaptate nevoilor de flexibilitate ale companiilor

Operatorul de centre de birouri instant si spații de co-working Flash Office Solutions oferă un pachet special de servicii de criză pentru business-urile mici și mijlocii: birouri individuale modulare și spații de co-working adaptabile în funcție de numărul de angajați care trebuie să fie prezenți la birou.

Tendința actuală a pieței este de a reduce costurile aferente pentru închiriere, ca urmare a desfășurării activității în mare parte în sistem home-office. Anul 2020 a însemnat multe provocări pentru toate categoriile de business, când s-au refăcut în continuu planuri și bugete în vederea repoziționării în funcție de provocările situației de criză. Flexibilitatea este cuvântul-cheie pentru anul 2021, iar Flash Office Solutions oferă clienților pachete de servicii adaptate la noua normalitate a pieței”, a anunțat astăzi Flavius Tarta, Sales Agent al companiei.

Printre altele, Flash Office Solutions propune o lună discount clienților care semnează în luna ianuarie un contract pentru o perioadă de minimum 12 luni, a spus Tarta. Birourile, complet mobilate și utilate, cu o suprafață totală de 784 mp sunt situate în Maria Rosetti Tower din București și pot fi utilizate ca spații de coworking într-un HUB sau birouri individuale.

Pe lângă obișnuitele standarde ridicate la costuri reduse, compania se conformează și celor mai ridicate norme de igienă: suprafețele comune – uși, clanțe, lifturi, bucătării, spațiile comune – sunt dezinfectate de mai multe ori pe zi.

Oferta actuală a Flash Office Solutions  include:

Birou Individual – pentru clienții care doresc un spațiu privat de lucru. Spațiul poate fi personalizat de către client. Oferta include posibilitatea înființării unui sediu social sau punct de lucru.

  • Birou cu maximum 2 stații de lucru – 13 mp
  • Birou cu maximum 3 stații de lucru -16 mp
  • Birou cu maximum 8 stații de lucru – 30 mp
  • Birou cu maximum 10 stații de lucru – 41 mp

Flash HUB co-working space – este o variantă flexibilă, cu costuri reduse, și se adresează în special start-up-urilor active în domeniul engineering, IT, technologie. Companiile au posibilitatea înființării unui sediu social sau punct de lucru.

  • O cameră comună cu maximum 10 stații de lucru

Contractul include gratuit următoarele facilități: 

  • înregistrarea adresei ca sediu social sau punct de lucru
  • mobilier complet (birou, scaun, roll box, cuier, coș de gunoi)
  • acces nelimitat la bucătărie (cafea, ceai, apă, zahăr)
  • mentenanță pentru apă, energie electrică, gaze
  • personal de curățenie zilnică
  • colectare și notificare a corespondenței primite
  • acces la imprimantă, scanner și copiator
  • suport IT
  • acces gratuit la sala de ședință (flipchart, tablă magnetică și markere, telefon cu posibilitatea de organizare de teleconferințe, suport IT, Internet/wi-fi)
  • conexiune Internet de 100 Mbps
  • afișare logo
  • 24/7 pază și supraveghere video permanentă și acces pe bază de card
  • fiecare membru al centrelor noastre primește gratuit cardul Flash Office – Instant Office Benefits  prin intermediul căreia are acces la servicii și produse la preț redus (între 10 și 20%)

Flash HUB coworking space – part time. Oferta include o cameră comună cu maximum 10 stații de lucru. Se adresează în special companiilor ai căror angajați desfășoară cu preponderență activitatea în home office. Pachetul de servicii oferit include 5, respectiv 10 zile pe lună. Pentru clienții care lucrează doar în home office, oferim servicii de Birou Virtual. O sală de ședințe care poate fi rezervată pentru maximum opt ore pe zi este disponibilă pentru maximum 3 persoane – în conformitate cu noile norme împotriva răspândirii Covid19 – cu facilitățile obișnuite pentru birourile închiriate permanent.

În parteneriat cu numeroase companii, Flash Office Solutions oferă clienților servicii profesionale în diferite domenii, la prețuri accesibile, următoarele servicii de specialitate: recrutare și leasing de personal, aprovizionare IT, salarizare și resurse umane, contabilitate (înregistrare documente, declarații bilanț, semnătură electronică, comunicare cu ANAF), înființare companii. Clienții noștri provin din domeniile IT, consultanță, software, inginerie, medicină, marketing online.

Mai multe detalii sunt disponibile pe pagina noastră de Internet: Flashoffices

Persoană de contact:  Larisa Dudas, Office Assistant, Mob: +4 0729.850.850, e-mail larisa.dudas@flashoffices.com

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.