Două dintre cele mai mari agenții de marketing online din România au fuzionat. MoLoSo Agency și SEOCupcake sunt specializate în oferirea de servicii PPC și SEO, iar noua entitate formată de cele două companii se va numi Limitless Agency și va oferi servicii complete de promovare a afacerilor. Cele două companii țintesc la o cifră de afaceri comună de 8Mil€ în următorii 3 ani.
Nota redacției. Trebuie să știm, că PPC și SEO sunt niște forme de SEM (Search Engine Marketing). Dacă discutăm despre PPC, acest acronim vine de la Pay Per Click și descrie o formă de publicitate online, prin care trebuie să licitezi pentru reclama de pe primele pagini ale rezultatelor motoarelor de căutare sau anumite site-uri de Internet și să plătești doar atunci când un utilizator face click pe anunțul tău. Există mai mulți furnizori de asemenea servicii, dar Google Ads este cel mai cunoscut și cel mai folosit serviciu PPC din lume. Imediat sub aceste rezultate ale căutării Google, care sunt evidențiate ca anunțuri, apar rezultatele organice de căutare. Aceste rezultate sunt prezentate nu pentru că cineva a plătit pentru a le plasa acolo, ci pentru că Google le consideră cele mai relevante pentru termenii introduși de tine pentru căutare. Pentru a fii cu un pas înaintea concurenței, trebuie să profiți de avantajul SEO (Search Engine Optimization, adică, optimizarea pentru motoarele de căutare). sau, dacă vrei, de tehnicile de optimizare pentru motoarele de căutare, pentru a te asigura că Google îți va evalua site-ul ca fiind unul care oferă conținut de calitate și, implicit, îl va afișa în primele rezultate ale căutărilor. Acum, este posibil să crezi că SEO este foarte simplu și la îndemâna oricui, dar, de fapt, lucrurile nu stau chiar așa. În acest proces, cuvintele cheie au un rol însemnat, dar vei vedea că totul implică mult mai mult decât atât–Google devine, pe zi ce trece, din ce în ce mai inteligent, în ceea ce privește livrarea de rezultate relevante căutării tale și face treaba asta din ce în ce mai precis. Așadar, cu cât ai mai multă concurență pe nișa ta de piață, cu atât SEO va trebui să fie mai punctual, pentru a îți împinge site-ul în topul SERP (Search Engine Results Page). În concluzie, atât PPC dar și SEO sunt metode valoroase de a genera trafic către site-ul tău, dar, în esență, diferența dintre cele două este următoarea: publicul provenit din partea de SEO (sau trafic organic, cum mai este cunoscut) este gratuit. Vizitatorii pe care îi primești cu ajutorul campaniilor de publicitate PPC au un cost– după cum spuneam mai sus, un cost de fiecare dată când cineva face click pe anunțul tău și ajunge pe una din paginile tale. Acum, o să te gândești că ambele forme de SEM au un cost și numai PPC garantează plasarea pe prima pagină a rezultatelor căutării. De ce ar trebui să îți mai bați capul cu SEO? Răspunsul este unul simplu, dar de o importanță vitală: PPC este nemaipomenit, dar dacă nu o să mai plătești, traficul către site-ul tău s-a oprit.
„Ne cunoșteam din piață de foarte mult timp, iar în urma unor discuții am aflat că avem aceleași principii și valori. Am fost separați în piață, însă nu neapărat competitori, deoarece MoLoSo a început ca agenție de PPC, iar SEOCupcake ca agenție de SEO. Fiecare agenție a excelat în domeniul ei, iar creșterile au fost mari într-un timp scurt. MoLoSo Agency a avut o abordare foarte tehnică, orientată spre automatizări și tehnologie AI în zona de PPC, iar SEOCupcake s-a concentrat mai mult pe zona de SEO, deci fuziunea a avut mult sens, pentru că cele două servicii se completează excelent. Noi venim cu procesele și cu automatizările la PPC, iar SEOCupcake a venit cu procesele bine definite la SEO, echipa de SEO și cea de Development“, a declarat Daniel Slăvenie, CEO Limitless Agency.
Obiectivele fuziunii sunt de a consolida echipele de SEO și PPC ale celor două agenții de top și de a oferi clienților servicii integrate de marketing. Odată cu fuziunea au fost create departamentele de Data & Analytics și Marketing & Development, pentru a oferi clienților un plus de valoare adăugată.
Fondată în mai 2014 de către Cătălin Macovei și Daniel Slăvenie, ca agenție de PPC (Pay-Per-Click), MoLoSo Agency administrează bugete media de peste 40Mil€ doar în Google Ads (2021), pentru peste 500 de clienți. Investind foarte mult în tehnologie, agenția a creat și dezvoltat de la zero un soft unic la nivel global, dedicat automatizărilor de marketing în cadrul campaniilor Google Shopping. Acest tool folosește Machine Learning și se concentrează pe algoritmi software care învață din experiență care dintre produsele unui magazin online trebuie promovate în anumite perioade de timp.
Fondată în 2012, SEOCupcake este situată în Top 3 agenții de promovare SEO (Search Engine Optimization) din România, cu focus pe creșterea traficului și a brandului, administrând un portofoliu de peste 1.300 clienți în cei peste zece ani de activitate. Optimizare SEO, campanii PPC, web design și creație sunt serviciile oferite de SEOCupcake pentru o strategie digitală completă și o imagine impecabilă a brandurilor care li se adresează.
Cifra de afaceri cumulată în 2021 a celor două companii a fost de aproximativ 3.6 Mil€, cu un număr de peste 350 clienți activi și peste 90 angajați. Fiecare dintre cele două agenții a excelat în domeniul său, înregistrând creșteri mari într-un timp scurt.
Notă.MoLoSo Agency și SEOCupcake, două dintre cele mai mari agenții de marketing online din România, specializate în oferirea de servicii PPC și SEO, au fuzionat. Noua entitate se numește Limitless Agency și oferă servicii complete de promovare a afacerilor.
Nota redacției
Parteneriat Jurnalul Bucureştiului
[…] Fuziunea dintre cele două mari agenții de Digital Marketing Online – MoLoSo Agency și SEOCu… […]