Acasă Gifted Education Gifted Education (Supradotați). Înscrieri pentru ultima selecție din Anul Academic 2021

Gifted Education (Supradotați). Înscrieri pentru ultima selecție din Anul Academic 2021

Thomas CSINTA, Profesor de matematici aplicate în științe inginerești și social–economice, Director de studii CUFR (Consultanță Universitară Franco – Română) de pe lângă Școlile Superioare Franceze de Înalte Studii (Les Grandes Ecoles), Cofondator IRSCA Gifted Education, Vicepreşedintele Consortiului EDUGATE   (Consorțiul Român pentru Educația Copiilor și Tinerilor Supradotați și Talentați)

Nu rata data de 4 septembrie….

Petrece mult timp singur cu gadgeturi? Simțiți că se risipește la școală? Evită grupurile? Nu are răbdare cu procesele care produc frustrare?
În primul rând ajută-ți copilul să fie descoperit la timp. Poți parcurge un quizz realizat de echipa noastră care să-ți vină în ajutor.
Dacă ai dat un test de IQ scrie-ne, sau înscrie-te rapid la o testare IQ!
Intră într-un proces prin care copilul tău poate învață să își asume propriul potențial, alături de familia lui!

Gifted Education (Supradotați). Înscrieri pentru a doua selecție din Anul Academic 2021 – 2022

Gifted education. Teoria educației. Misiunea noastră „Gifted Education” în România!

Teoria educației. Manifestul Educației realizat de către Consorțiul EDUGATE (Consorțiul Român pentru Educația Tinerilor Supradotați și Talentați)

Gifted Education. M’s („Mensanii”) lui Roland Berril!

Copilul tău are prieteni?
Își rezolva singur situațiile unde este provocat emoțional?  Își dorește mai mulți prieteni? Relaționează ușor? Se exprimă emoțional? Dorește să fie ascultat pentru ideile sale și să își pună amprenta asupra a ceea ce învață? Este un geniu? Și ce fac dacă nu se descurcă la școală? Ce înseamnă IQ-ul de 130 și peste? Cum îl fac să fie mai implicat la școală? Ce facem, că nu relaționam și nu avem prieteni? Cum să îl ajut să se simtă bine așa cum e? Cum să îl ajut să fie fericit?

Poate e supradotat?

  • Copiii supradotați sunt înconjurați de peste 15 de mituri.
  • O școală pentru copiii supradotați pare la prima vedere a fi o școală pentru o educație elitistă.
  • În realitate, copiii supradotați se confruntă cu riscuri sociale (asincronie în dezvoltare, depresie, alienare, abandon școlar, anxietate, ratare socială, înclinație spre suicid și fapte antisociale) care conduc la un grad foarte înalt de ratare socială (97% conform unei ultime cercetări din UK din 2010). Această risipă este un cost enorm pentru societate, cea mai mare risipă a societății noastre la ora actuală. Copiii supradotați au nevoi speciale și drepturi la educație diferențiată conform legii 17/2007. Legea nu se aplică de 14 ani și drepturile lor sunt încălcate sistematic. Supradotarea conduce la un dezavantaj social și un risc social înalt, datorită repercursiunilor socio-emoționale pe care le trăiesc copiii supradotați.
Testare IQ WISC IV
Dacă ți se pare că are comportamente diferite de alți copii, află ce IQ are.
E posibil că ceea ce afli să-i schimbe modul cum se percepe, modul cum părinții se raportează la capacitatea lui, și chiar traiectoria în viață!

Dacă are IQ superior, este invitat automat în următoarele etape de selecție ale Centrului Gifted Education pentru copii supradotați.
Înscrieri testare IQ rapid prin platforma euplătesc.ro.
Romania este reprezentata ca European Talent Point prin Centrul Gifted Education, organizație care are un domeniu de aplicare la nivel european de acțiune în domeniul gifted education, membru ECHA.
Bibliografie

Accesul în sistemul elitist francez de Înalte Studii „Grandes Ecoles” – un sistem educativ ultraselectiv, ultraperformant și unic în lume, care domină învățământul superior francez de sute de ani!

Premieră mondială absolută: „Investigații jurnalistice în serial” Vol.10 (Educație și Învățământ). Subiecte de Teze de Masterat de Cercetare şi de Doctorat în Științe Sociale. Studiul fenomenelor socio–judiciare și economice cu ajutorul teorei haosului (Sisteme complexe – fractali) și a sistemelor formale (de tip Gödel)

Nota redacției

Articolul precedentTalibanii înving Lumea Occidentală
Articolul următor„Testamentul” lui Eugen Ionesco (Corespondență de la poetul și scriitorul Nicolae Grigore-Mărășanu)
Fizician teoretician și matematician de formaţie pluri-inter și transdisciplinară, adept şi promotor al educaţiei de excelenţă (gifted education) şi jurnalist de investigaţii criminale francez, de origine română, specializat în MASS (Matematici Aplicate în Științe Sociale), în studiul fenomenelor socio - judiciare cu ajutorul unor structuri matematice complexe (teoria haosului - sisteme complexe, teoria ergodică, teoria teoria categoriilor și rețelelor, cercetarea operațională și teoria sistemelor formale de tip Gödel). Cofondator al IRSCA Gifted Education (Institutul Român pentru Studii şi Cercetări Avansate în Educaţia de Excelenţă), de peste un deceniu și jumătate, este Director de studii în cadrul CUFR România (Conseil Universitaire-Formation-Rechereche auprès des Grandes Ecoles Françaises-Consultanţă Universitară, Studii şi Cercetări de pe lângă Şcolile Superioare Franceze de Înalte Studii), organism educaţional franco-român agreat de stat, având ca obiectiv, consilierea, orientarea şi pregătirea candidaţilor români cu Diplomă de bacalaureat, respectiv a studenţilor din primul ciclu universitar (Licenţă), la concursurile de admitere în sistemul elitist de învatamânt superior „La conférence des grandes écoles françaises” (Şcolile Superioare Franceze de Înalte Studii - CPGE-Classes Préparatoires aux Grandes Ecoles, Grandes Ecoles) şi Universităţile elitiste franceze (Licenţă, Master). Este autor a peste 600 de lucrări cu caracter științifico–didactic (articole și cărți de matematică și fizică, respectiv, de investigație jurnalistică – atât în limba română cât și în limba franceză, repertoriate și în BNF – Bilibioteca Națională a Franței, „François, Mitterrand”), care au contribuit la promovarea culturii și civilizației franceze în lume, precum și la admiterea a peste 1.000 de tineri români cu abilități intelectuale înalte (absolvenți de liceu și studenți) în școlile superioare franceze de înalte studii – Les Grandes Ecoles (un sistem educațional elitist și unic în lume), în special, în cele științifico–inginerești și economico–comerciale, dintre care, astăzi, majoritatea ca absolvenți, contribuie în calitate de cadre superioare sau de conducere la prosperitatea spirituală și materială a națiunii franceze în cadrul unor prestigioase instituții de învatamânt superior și de cercetare, mari companii private sau de stat, civile si militare, multinaționale, specializate în tehnologia de vârf, respectiv, în cadrul administrației locale și centrale de stat.