Acasă Headhunting - Resurse Umane (Human Resources) Partenerul nostru Randstad România anunță intrarea într-o nouă etapă de dezvoltare, cu...

Partenerul nostru Randstad România anunță intrarea într-o nouă etapă de dezvoltare, cu promovări importante în echipa de top management

Randstad România anunță intrarea într-o nouă etapă de dezvoltare, dedicată atingerii principalelor sale obiective strategice: să devină alegerea preferată în ce privește profesioniștii valoroși și să ofere servicii complete de resurse umane dedicate lor. Aceasta vine după ce, în perioada pandemiei, compania, parte a Grupului Randstad (grup de companii olandeze din domeniul angajării temporare și al serviciilor de resurse umane, fondată în 1960 în Olanda de către Frits Goldschmeding  care operează denumirea Tempo-Team  în aproximativ 40 de țări, cu peste 4.500 de sucursale la nivel mondial) lider mondial în domeniul serviciilor de resurse umane, și-a dublat numărul de angajați la nivelul anului 2021 și și-a consolidat activitatea adresată proiectelor de recrutare ce vizează angajați din linia de producție, prin înființarea unei divizii dedicată acestora. Pentru ca structura organizațională să susțină în mod sustenabil planurile de afaceri ale companiei, în organigrama acesteia a fost creată, la nivel executiv, funcția de Operations Manager, căreia îi sunt alocate trei posturi. 

Diversificarea structurii organizaționale a Randstad România este un pas firesc dat de dezvoltarea companiei și de nivelul de complexitate al proiectelor curente, precum și al acelora pe care le vizăm în viitor. Aș compara rolul unui Operations Manager cu acela al unui ceas elvețian–el trebuie să alinieze echipele interne și să se asigure că angajamentele din proiecte, indiferent de complexitatea acestora, sunt respectate cu maximă precizie. Le mulțumim colegilor noștri că și-au asumat această provocare, care va contribui la consolidarea poziției noastre pe piața locală și la impactul pe care îl avem asupra companiilor și a carierei angajaților români“.–Mihaela Maranca, Director General, Randstad România. Noua echipă de la nivel de top management din cadrul Randstad a fost creată prin promovarea din interior a trei angajați, care și-au dovedit potențialul de a avea un aport semnificativ la dezvoltarea companiei.

Marinela Cîrstea: „Văd multe provocări transformate în oportunități de dezvoltare”

„Cea mai mare realizare profesională pentru mine este să primesc această șansă din partea Randstad: să ating, prin activitatea mea, în mod calitativ, viețile profesionale ale oamenilor și piața muncii”, spune Marinela Cîrstea, promovată din poziția de Senior Branch Manager. Proiectul său de suflet este contribuția la dezvoltarea business-ului Randstad în România, prin hub-ul construit în sudul țării, în Slatina, care reprezintă expresia clară a valorilor companiei. Prezența de peste 16 ani a acestuia în sectorul de soluții HR a marcat parteneriate de succes cu angajatori importanți din zona de sud și vest, precum și din străinătate. Echipa de talente coordonată de Marinela Cîrstea în această zonă a țării se remarcă prin competențele șlefuite în gestionarea proiectelor de recrutare și expertiză în sectoarele de top din România-producție, Business Process Outsourcing (BPO)/Shared Services Center (SSC), IT&engineering și mediere pentru străinătate.În noul rol, am ocazia să aplic și să dezvolt noi structuri de lucru în business-ul nostru: echipele remote și diviziile unice gestionate de hub-ul Slatina, IT și mediere pentru străinătate, în perspectiva flexibilă a Randstad. Văd multe provocări transformate în oportunități de dezvoltare, ceea ce mă determină să accept categoric și să fiu 100% dedicată în susținerea strategiei Randstad în România. Nu aș putea lăsa acest moment să treacă fără să apreciez sprijinul primit în drumul de până acum și fără să fiu recunoscătoare pentru oportunitatea de a îmi crea și dezvolta cariera alături de profesioniști, standarde și principii etice esențiale pentru o relație profesională sănătoasă. Aștept cu nerăbdare să lucrez îndeaproape cu toți colegii mei și să punem toată energia noastră în creșterea clienților noștri și carierele oamenilor”. 

Sebastian Dicu: „Îmi doresc să contribui la schimbarea pieței”

Printre cele mai mari realizări profesionale cu care se mândrește Sebastian Dicu, promovat din funcția de Branch Manager, se află creșterea branch-ului din București de la zero resurse, acum 3 ani de zile, până la 30 de oameni care livrează în acest moment pentru clienți dintr-o arie variată de domenii: bancar, telecom, engineering, construcții ș.a. Din noul rol, își asumă dezvoltarea și creșterea afacerii în zona de gulere albastre (termen ce denumește angajații care desfășoară activități de producție), cu 2 divizii care au în vedere satisfacerea clienților și creșterea afacerii. Totodată, printre obiectivele sale se află creșterea branch-ului cu până la 30-40% în următorul an, fiind responsabil de linii de business majore, care susțin sustenabil creșterea companiei.

Noul rol vine cu o viziune nouă, având o notă strategică mult mai puternică și un impact mult mai mare în piață, oferindu-mi oportunitatea schimbării mind-set-ului într-un alt context. Am acceptat noua provocare convins de aportul pe care îl voi avea în dezvoltarea și creșterea afacerii pe piața din România, din dorința de a fi mai aproape de nevoile clienților, aducând o nouă valoare serviciilor pe care le oferim și le dezvoltăm în parteneriat cu aceștia. Îmi doresc să contribui la schimbarea pieței, într-un serviciu de înaltă calitate, transparent, bazat pe încredere, devenit un parteneriat solid și pe termen lung. Sunt convins că Randstad devine, încet și sigur, unul dintre marii jucători de pe piața din România“.

Ionuț Huzu: „Influențăm pozitiv parcursul profesional a mii de candidați

Ionuț Huzu are o experiență de 14 ani în domeniul vânzărilor de servicii financiar- bancare, respectiv resurse umane. În ultimii 8 ani, s-a dezvoltat împreună cu Randstad, unde a evoluat de la rolul de Business Development Manager, la cel de Branch Manager. Cea mai mare realizare profesională a sa de până în prezent sunt echipele de profesioniști pe care a reușit să le construiască și standardele de calitate la care acestea livrează rezultate către partenerii de afaceri ai Randstad. „Remarcabile sunt proiectele de recrutare de volum din domeniul BPO(Business Process Outsourcing)/SSC (Shared Service Center), unde reușim să integrăm în echipele partenerilor Randstad peste 1000 de noi colegi. Astfel contribuim la dezvoltarea business-ului acestora și în același timp influențăm pozitiv parcursul profesional a mii de candidați”.

Ionuț a răspuns afirmativ noii oportunități profesionale având în general un apetit crescut pentru provocări. El consideră că, în cele mai multe cazuri, acestea înseamnă ieșire din zona de confort, care în final duce la dezvoltare. Noul său rol de Operations Manager reprezintă pentru el validarea competențelor acumulate și rezultatelor avute în ultimii ani.  În același timp consideră că este o oportunitate de a duce Randstad la următorul nivel de „excelență în client centricity și de a contribui la setarea de noi standarde de calitate în industria serviciilor de recrutare.

Randstad

Liderul mondial în domeniul serviciilor de resurse umane, Grupul Randstad este specializat în soluții în domeniul serviciilor flexibile de muncă și resurse umane. „În 2021, am ajutat peste două milioane de candidați să își găsească locul de muncă potrivit cu valorile lor, pentru cei 235.000 de clienți ai noștri. Mai mult, am instruit peste 450.000 de persoane. Compania Randstad este activă în peste 40 de piețe din întreaga lume și deține unul din primele trei locuri în aproape jumătate dintre acestea”. În 2021, a avut, în medie, 39.530 de angajați corporativi și a generat venituri de 24,6Md€ Fondată în 1960, compania are sediul central în Diemen (Olanda). Randstad este prezentă în România sub forma a două sucursale, în București și în Slatina, județul Olt. Contribuim de peste 12 ani la evoluția pieței muncii din România. „Din anul 2016, suntem parte a grupului Randstad, îmbinând expertiza demonstrată internațional cu o echipă de succes în plan local. Considerăm că adevăratele conexiuni nu sunt făcute doar prin date și algoritmi. Este nevoie, de asemenea, de empatie, comunicare și instinct. Instinct uman. Într-o lume tehnologizată, amprenta umană este cea care face diferența”.

Articol asociat

Studiul Randstad România Employer Brand 2022

Notă. Alte articole despre Randstad în Jurnalul Bucureștiului

Nota redacției