Acasă Conferinte, Dezbateri Se ascute lupta brandurilor hoteliere în București

Se ascute lupta brandurilor hoteliere în București

Dacă săptămâna trecută scriam în Jurnalul Bucureștiului despre lansarea hotelului de cinci stele Marmorosch, în plin centrul capitalei, iată că acum câteva zile grupul hotelier Accor, lider global în domeniul ospitalitații, anunța lansarea a două noi branduri pe piața hotelieră a Bucureștiului.  Călin Ile, președinte al Federației Industriei Hoteliere din România estima că Bucureștiul are în prezent circa 12.000 de camere de hotel și 8.000 de camere listate pe platforma Airbnb, și ca de-abia în anul 2024 se va atinge nivelul din 2019 în industria HoReCa. În București exista o cerere de extended stay care nu este satisfacută în prezent, încercându-se poziționarea unor proiecte de hotel ca locuri de întâlnire și socializare. Tot Ile sublinia că exista schimbări în comportamentul consumatorului de turism, care se nișeaza foarte mult, mai ales în zona millenials, dar și în familiile de seniori. Aceste două categorii se așteaptă să meargă mai mult în digital și să se preocupe și mai obsesiv de siguranță (sanitară, anti-terosism, etc.). Se doresc de asemenea și servicii de personalizare ridicată.

Grupul Accor ținteste la o rețea de 40-45 de hoteluri în toata România, sub diferite branduri. Momentan, Accor, lider global în domeniul ospitalității augmentate, și dezvoltatorul proiectului de tip mixed use Nest+Basarab sunt mândri să anunțe un parteneriat care aduce o dublă premieră pentru piața ospitalității din România: hotelul Tribe Bucharest Basarab și aparthotelul Adagio Bucharest Basarab, împreună într-o singură clădire, ce se vor deschide în 2024 în București. Viitoarele hoteluri vor fi localizate în cadrul complexului de lifestyle Nest+ Basarab, lângă Podul Basarab, aproape de centru și de toate destinațiile relevante pentru afaceri și divertisment ale orașului. Hotelurile Tribe și Adagio vor fi operate de Accor în cadrul unui contract de management.

Tribe este cel mai nou brand de design si lifestyle al Accor, care se dezvoltă rapid în toată Europa, o experiență hotelieră cu o importantă dimensiune artistică, care îl poziționează ca lider în sectorul luxului accesibil, unde designul este un element-cheie. Noul hotel cu 85 de camere este creat pentru oaspeți și localnici, oferă spații publice surprinzătoare, un restaurant, un bar cu terasă exterioară, un perete dedicat produselor proaspete, un spațiu multifuncțional care poate fi împărțit în săli de întâlnire separate și parcare subterană. Mai mult decât atât, conceptul are, de asemenea, o piscină, o zonă de wellness și o sală de fitness care vor fi accesibile atât pentru oaspeții hotelului, cât și pentru comunitatea locală. Cu un design unic și inovator conceput de un designer recunoscut la nivel internațional, o identitate puternică, spații comune deschise, tehnologie de ultimă generație și servicii accesibile, acest hotel midscale de 4 stele va reprezenta ospitalitatea reinventată, pentru un stil de viață urban complet, în care democratizarea design-ului este elementul central.

Noul aparthotel Adagio va oferi 115 camere și apartamente, un living care funcționează ca recepție și lobby, o zonă pentru micul dejun, spălătorie automată pentru oaspeți și propria parcare privată subterană. Adagio este conceput pentru cei care caută confortul unui apartament cu servicii hoteliere. Adagio este un brand puternic ce oferă un spațiu de locuit mai degrabă decât o cameră de hotel, astfel încât oaspeții să aibă spațiu pentru somn, masă, relaxare și lucru. Brandul Adagio este o soluție perfectă pentru sejururile pe termen mediu și lung: intimitate, autonomie și flexibilitate.

Noile hoteluri vor fi amplasate pe strada Miron Costin, aproape de Podul Basarab și de Gara Basarab. Poziționată la doar cinci minute de mers pe jos de Gara de Nord, la șase minute de mers cu mașina de Piața Victoriei și la 10 minute de Piața Universității, kilometrul 0 al capitalei, locația este foarte convenabilă datorită accesibilității sale excelente cu trenul, autobuzul, tramvaiul și metroul.

„Conceptul revoluționar al brandului de lifestyle Tribe și confortul și căldura aparthotelului Adagio vor genera un magnetism formidabil în jurul destinației, datorită noutății lor și pentru că se adresează unor segmente de piață care nu sunt acoperite de oferta de ospitalitate existentă – hoteluri de design și stil de viață pentru nomazi contemporani și sejururi pe termen lung. Prin urmare, suntem încrezători că vor fi întâmpinate cu căldură de piață și se vor bucura de o lansare și o operare de succes.” a declarat Frank Reul, Vicepreședinte pentru Dezvoltare pentru Europa de Nord, Accor.

„Lansarea acestui proiect îndrăzneț reflectă angajamentul nostru de a aduce în București produse și servicii noi, interesante, precum și de a contribui la dezvoltarea comunității locale, prin regenerarea urbană a unei zone cu un potențial semnificativ. Parteneriatul nostru cu Accor, lider global în domeniul ospitalității, garantează calitatea produselor noastre, precum și excelența serviciilor. Echipa de profesioniști a Accor și know-how-ul global completează în mod ideal capacitățile noastre de dezvoltare și ne susțin în îndeplinirea viziunii noastre de a transforma hotelurile Tribe-Adagio într-o destinație de referință călătorii de afaceri și de leisure, precum și pentru comunitatea din proximitate.” a declarat Lucian Marinescu, Pre-Opening General Manager, Tribe Bucharest Basarab & Adagio Bucharest Basarab.

Valoarea investiției se va ridica la circa 50 milioane de euro pentru tot complexul de mixed-use, din care 18 milioane hotelul în sine. Evenimentul a marcat doar lansarea brandurilor, construcția fiind în curs de derulare. Din cele 4 faze ale dezvoltării, doar primele două au fost bifate, a 3-a urmând să înceapă în curând. Investitorii vor încerca să obțină maximum de venit operațional dar și din exploatarea spațiilor imobilare.

Dsepre Tribe

Tribe a fost creat ca răspuns la un fapt simplu: astăzi, mai mult ca oricând, călătorii doresc experiențe hoteliere de înaltă calitate la prețuri accesibile. Experiența personalizată de lifestyle a brandului subliniază eficiența, flexibilitatea și confortul bazat pe design – oferind tot ce au nevoie oaspeții și nimic din ceea ce le prisosește. De la nucleele sale sociale dinamice la selecțiile sale muzicale și până la alegerea prăjiturilor de cafea locale, Tribe își propune să surprindă călătorii și localnicii deopotrivă cu o ofertă originală, captivantă și adaptată, ce remodelează experiența tradițională a hotelului și amplifică stilul. Indiferent că este vorba despre oaspeți de afaceri sau de leisure, despre o vizită informală din proximitate sau o călătorie dintr-un loc mai îndepărtat, comunitatea Tribe este independentă, curioasă și aventuroasă. Născut în Australia, cu proprietatea sa inaugurală localizată în Perth, Tribe face parte din Accor, un grup de ospitalitate lider mondial ce cuprinde mai mult de 5.100 de proprietăți și 10.000 de locuri de restaurante si baruri din 110 țări.

Despre Adagio Aparthotels

Accor introduce Adagio, aparthoteluri situate în centrele orașelor ce oferă confortul unui apartament cu servicii hoteliere pentru mai multă comoditate. Brandul a rezultat dintr-un joint-venture între AccorHotels și Pierre & Vacances Center Parcs, în 2007, și include trei produse: Adagio, midscale, modern în principalele centre urbane; Adagio access, produsul economic, inteligent și modern situat în apropierea centrelor orașelor de vârf, și Adagio premium, apartamentul hotelier de lux în destinații selecte. Rețeaua cuprinde peste 115 aparthoteluri în 13 țări.

adagio-city.com | all.accor.com | group.accor.com

Bibliografie

Două noi branduri hoteliere se lansează în Capitală, în cadrul complexului NEST+Basarab

Grupul lituanian Apex Alliance a deschis oficial hotelul Marmorosch Bucharest, Autograph Collection

Nota redacției

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.