Alăturați-vă Webinarului pe care îl organizăm împreuna cu Gomag și DHL Express Romania pe data de 22 Iunie incepand cu ora 16h00, pentru a vedea cum evoluează piața de eCommerce in 2023 și cum puteți utiliza soluții moderne pentru a vă sprijini afacerea și a vă continua creșterea dincolo de granițe.
Vă invităm sa vedeți de ce este important să aveți o strategie centrată pe client sau care sunt motivele pentru care clienții decid să renunțe. Aflați mai multe despre cum să vă îmbunătățiți procesele cu cel mai recent set de instrumente de comerț electronic și să asigurați o retenție mai bună a clienților. Descoperiți cum să migrați treptat către canalele online și să aveți un impact acolo pentru a asigura deciziile de cumpărare. Îmbunătățiți experiența clienților și începeți astăzi prin a încorpora funcționalități și tehnologii în afacerea dvs. Prin participarea la acest webinar veti afla ce pot face magazinele online sau SME-urile pentru a-și maximiza potentialul cu vânzări internaționale.
Nota redacției. SME instrument este o unealtă de finanțare nerambursabilă gestionat de EASME (Agenția Executivă pentru Consiliul European pentru Inovare și Întreprinderi Mici și Mijlocii) și parte a programului multianual de finanțare a Cercetării, Dezvoltării și Inovării „Horizon2020”. Scopul acestui instrument, cu un buget de aproximativ 3 miliarde de Euro, este să finanțeze întreprinderile mici și mijlocii (IMM-urile) care își propun să dezvolte produse/servicii inovatoare–„disruptive innovation” cu impact la nivel global. Instrumentul este structurat în 3 faze care acoperă procesul normal de dezvoltare a unui nou produs/serviciu, de la idee până la comercializare în piață.
- Faza 1. Pentru participarea la competiția în această fază – „Idea to concept” este necesar să pregătești un plan de afaceri care să nu depășească 10 pagini. Documentul trebuie să-i convingă pe evaluatori că rezolvi o problemă semnificativă și că ceea ce propui se diferențiază de competiția existentă, ai experiența și competențele necesare pentru finalizarea produsului/serviciului. Această fază durează de obicei șase luni, iar dacă reușești, obții 50.000€, fonduri care acoperă 70% din necesarul de finanțare pentru realizarea studiului de fezabilitate pentru ideea de afaceri respectivă.
- Faza 2. Pentru participarea la competiția pentru această fază – „Concept to Market-Maturity” este necesar să dezvolți ideile prezentate în prima fază la un nivel mult mai detaliat–un plan de afaceri foarte clar și bine definit care să-i convingă pe evaluatori. Și sprijinul financiar crește exponențial astfel încât poți obține între 500.000 € și 2,5Mil€. Durata acestei faze este de 1-2 ani.
- Faza 3. În această fază – „Prepare for Market Launch”, nu se mai oferă finanțare ci un sprijin consistent pentru consolidarea strategiei de marketing și optimizarea prezenței în piață. De asemenea, ai acces la o rețea de parteneri care te pot asista în această etapă.
Cu siguranță, există provocări atunci când decideți să adoptați noi procese digitale B2B și ar putea fi necesar să investiți pentru a vă optimiza canale transfrontaliere de comerț electronic, dar profitul în oportunitățile de creștere este nelimitat. Veți afla țările potrivite pentru a începe vânzările internationale și ce produse au succes peste hotare.
Speakeri
- Cosmin Daraban–CEO & Co-Founder, Gomag
- Florin Toma–E-commerce Manager, DHL Express Romania
In memoriam Joe Banyay. Gizeh Temple – Shriners masonic society & Shriners Hospitals for children
„Les grands concours de maths – Grandes Ecoles 2023” (Mines – Ponts – Les Sujets)
Parteneriat Jurnalul Bucureştiului