Acasă Evenimente Noria Anis lansează colecţia de primăvară-vară „Imaginary Garden”, inspirată din regiunea franceză...

Noria Anis lansează colecţia de primăvară-vară „Imaginary Garden”, inspirată din regiunea franceză Provence

297
0

Brand-ul românesc de haine premium daywear și cocktail, Noria Anis, lansat în 2019, anunţă lansarea colecţiei de primăvară-vară. Colecţia se numeşte „Imaginary Garden”, prezintă piese rafinate, însă simple care pot pivota ușor de la un prânz, la un eveniment special şi îşi propune să inspire femeile în a găsi bucurie în alegerea ținutelor lor, alături de o doză de optimism, chiar şi în această perioadă delicată. Noua colecţie integrează o nouă linie creativă, cea dedicată pieselor de cununie, adaptate pentru mireasa modernă, cu un look relaxat, feminin și natural, o evoluție estetică a brandului Noria Anis.

De obicei, inspirația îmi apărea în vacanțe, atunci când descopeream locuri noi sau din interacțiunile de zi cu zi cu femeile din viața mea. Cum nu a mai fost posibil, primul lucru la care m-am gândit a fost o vacanță mai aproape de sufletul meu și am creat ținute inspirate din acea amintire. Sunt astfel de experiențe care îți rămân întipărite ca senzație, iar zona Provence este pentru mine una dintre ele. Grădinile din acea regiune imprimă stare de relaxare, o senzație că timpul stă în loc, doar ca tu să te poți bucura de lucurile mărunte, să te reîntorci la ceea ce contează cu adevărat”, mărturiseşte Georgiana Roşca, Fondator, Noria Anis.

Peut être une image de arbre et plein air

Piesele vestimentare din colecţia de primăvară-vară „Imaginary Garden” sunt realizate din materiale naturale, preponderent in, vâscoză, tocmai pentru că sunt țesături comode și ușor de purtat în sezonul cald, alături de printuri inspirate din natură și bumbac cu broderie anglaise. Croiul pieselor este unul mai relaxat, iar fiecare ținută este gândită pentru a putea fi purtată în cât mai multe momente din viața noastră. Colecția este compusă din articole versatile, cum ar fi rochii-cămașă, rochii lejere în clini și centuri asortate, rochii din bumbac brodate, dar și accesorii lucrate în totalitate manual. Fluiditatea rochiilor conturează siluete feminine, în timp ce elemente precum reverele, rochia-vestă și pantalonii cu tiv amplu oferă un contrapunct subtil. Din punct de vedere cromatic, colecţia „Imaginary Garden” propune tonuri și printuri feminine, care aduc o notă optimistă, seninătate și liniște. Culoarea specială este verde mentă, simbolizând armonie și relaxare.

Noua colecţie de primăvară-vară „Imaginary Garden” by Noria Anis se adresează în primul rând femeilor care doresc să își arate feminitatea și știu că starea lor de spirit este direct legată de imagine. Am vrut să aduc o notă de optimism și de escapism, chiar dacă trăim în timpuri complicate și să amintească faptul că și în această perioadă ne putem crea mici momente de bucurie și ne putem bucura de tot ce ne înconjoară. Am vrut ca atmosfera creată să fie una relaxată, romantică”, adaugă Georgiana Roşca, Fondator, Noria Anis.

Noile piese Noria Anis din colecţia „Imaginary Garden” sunt disponibile online pe site-ul Noria Anis, în showroom-ul din zona Cotroceni, str Nicolae Turnescu 15, dar și în magazinele partenere. În aşteptarea viitoarelor evenimente sociale şi de networking, femeile pot purta piesele din noua colecţie „Imaginary Garden” by Noria Anis la un prânz relaxat, la o cină în doi, la un eveniment restrâns, seara acasă sau în cadrul unor evenimente speciale, într-un cadru mai restrâns, cum ar fi o nuntă în grădină, pe o plajă, o aniversare la terasă, o ieșire de weekend.

Femeia care poartă Noria Anis decide achiziția nu doar din punct de vedere estetic, pune pe primul loc calitatea versus cantitate, se gândește la impactul pe care îl are achiziția respectivă și știe ce implică un produs lucrat cu atenție la detalii. Piesele Noria Anis prezintă o estetică atemporală, silueta feminină și croiuri impecabile. Esenţa brand-ului Noria Anis este de a susține și de a încuraja femeile să fie încrezătoare în forța lor feminină.

Noria Anis este brand-ul românesc de haine premium daywear și cocktail, care a fost lansat de Georgiana Roşca în anul 2019, în luna mai, odată cu prima colecție.

Detalii pe site-ul Noria Anis și Instagram Noria Anis

Bibliografie

O româncă a pariat pe industria de fashion anul trecut şi estimează afaceri de 35.000 de euro pentru 2021. „Anul acesta vizăm extinderea în zona online şi dezvoltarea canalelor proprii de vânzare”