Acasă Culturale si Altele Arca paranoicilor aspiranţi la supremaţia mondială şi Potopul cu viruşi – arme...

Arca paranoicilor aspiranţi la supremaţia mondială şi Potopul cu viruşi – arme biologice (Corespondență de la Conf. dr. Nicolae Grigorie-Lăcrița)

41
0

Actuala devastatoare epidemie cu coronavirus ridică serioase și înspăimântătoare semne de întrebare pentru omenire în sensul că acest virus fie a scăpat dintr-un program secret de fabricare a armelor biologice, fie a fost transmis intenționat în localitatea Wuhan din China.

De mai mulţi ani sunt studiate şi experimentate, inclusiv pe subiecţi umani, virusurile[1]: – arme biologice obţinute prin inginerie genetică.
Efectul folosirii virusurillor – arme biologice este letal (mortal) asupra celui virusat.
Virusurile – arme biologice sunt considerate „armele biologice ideale” din cauză că virusul letal folosit:
1) nu se vede și nu se aude;
2) nu se ştie când vine, de unde vine și de la cine vine:
3) nu te poţi nici feri și nici lupta cu el;
4) este practic (aproape) imposibil de dovedit cel care la lansat, agresorul.

Declanşarea, fie și numai de către un singur agresor, a unui războiul virusuologic comportă cel puţin următoarele riscuri:
1) prin efectele de recul și/sau de bumerang, de acţiune letală și asupra agresorilor, a iniţiatorilor,
2) în mod sigur că și „potenţialele victime” deţin și ele diverse alte asemenea arme biologice, dintre care unele s-ar putea să fie chiar și mai devastatoare, pe care le-ar folosi nelimitat într-o asemenea situaţie.
Un „război mondial virusologic” este cea mai mare ameninţare pentru existenţa întregii omeniri.

Dar și „un accident” care ar avea loc în cercetarea, în experimentarea și în testarea unor viruşi-arme biologice ar avea aceleaşi efecte letale asupra întregii omenirii.
În „Potopul Biblic”, „Arca lui Noe” a salvat, prin „Graţie Divină”, cele 8 persoane care au făcut parte din familia lui Noe.
În condiţiile unui „război mondial virusologic”, „Arca lui Noe” este o realizare de cea mai înaltă tehnologie, folosită de paranoicii aspiranţi la supremaţia mondială, care cred că por trăi o viaţă edenică[2]: prin deţinerea antidotului la un virus folosit de ei, în cadrul Potopul Virusologic declanşat și controlat de ei, pentru exterminarea unei mari părţi din omenire, cu scopul de a ajunge stăpânii lumii.
Pentru cei din „Arca lui Noe”, care pluteşte peste „Potopul Virusologic”, virusurile-arme biologice sunt de cea mai mare eficienţă deoarece numai oamenii dispar, iar bunurile rămân intacte.

Istoria este plină de exemple cu numeroşi foşti paranoicii „genii militare” (aşa cum, probabil, va fi considerat și Hitler peste câteva sute de ani) care au aspirat la supremaţia mondială, dar care, cu toţii, au sfârşit tragic.
Tragismul nu provine din sfârşitul lor, ci din moartea și din suferinţa pe care aceştia au cauzato zecilor și/sau sutelor de milioane de oameni nevinovaţi, în special din alte ţări.
Diferenţa constă în faptul că un „război mondial virusologic” (dar și „un accident” care ar avea loc în cercetarea, în experimentarea și în testarea unor viruşi-arme biologice) poate avea consecinţe devastatoare pentru întreaga omenire.

În condiţiile în care s-a ajuns ca unii oameni-satanici să deţină puterea de a distruge o mare parte din omenire, se pun următoarele întrebări: cum rămâne atunci cu Dumnezeu ? Unde este Dumnezeu ? Permite Dumnezeu aşa-ceva ?, este chiar voinţa sa ?
Vrea Dumnezeu să prevină răul, dar nu poate? Atunci nu e omnipotent.
Poate, dar nu vrea?Atunci e malefic.
Şi poate, şi vrea? Atunci de unde vine răul?
Nici nu poate, nici nu vrea? Atunci de ce să fie numit Dumnezeu?”. (Epicur).

__________________

[1]Există mai multe Site-uri Web care explică ce este o bacterie, ce este un virus și care este diferenţa dintre acestea.

[2]Edenic, de la Eden, Grădina Eden: Paradis, Rai, fericire supremă.

 

Corespondență de la Conf. dr. Nicolae Grigorie-Lăcrița

Articolele autorului Nicolae Grigorie-Lăcrița în Jurnalul Bucureştiului

Articolul precedentIndustria balneară, în pragul falimentului
Articolul următorViața este o călătorie cu trenul (Corespondenţă de la Dr. Ing. Emil Sîrbu, Inspector şef, Organizaţia pentru Apărarea Drepturilor Omului – Naţiunile Unite)
Matematician şi fizician de formaţie pluri-inter și transdisciplinară, adept şi promotor al educaţiei de excelenţă (gifted education) şi jurnalist de investigaţii criminale francez, de origine română, specializat în MASS (Matematici Aplicate în Științe Sociale), în studiul fenomenelor socio - judiciare cu ajutorul unor structuri matematice complexe (teoria haosului - sisteme complexe, teoria ergodică, teoria teoria categoriilor și rețelelor, cercetarea operațională și teoria sistemelor formale de tip Gödel). Cofondator al IRSCA Gifted Education (Institutul Român pentru Studii şi Cercetări Avansate în Educaţia de Excelenţă), de peste un deceniu și jumătate, este Director de studii în cadrul CUFR România (Conseil Universitaire-Formation-Rechereche auprès des Grandes Ecoles Françaises-Consultanţă Universitară, Studii şi Cercetări de pe lângă Şcolile Superioare Franceze de Înalte Studii), organism educaţional franco-român agreat de stat, având ca obiectiv, consilierea, orientarea şi pregătirea candidaţilor români cu Diplomă de bacalaureat, respectiv ai studenţilor din primul ciclu universitar (Licenţă), la concursurile de admitere în sistemul elitist de învatamânt superior „La conférence des grandes écoles françaises” (Şcolile Superioare Franceze de Înalte Studii - CPGE-Classes Préparatoires aux Grandes Ecoles, Grandes Ecoles) şi Universităţile elitiste franceze (Licenţă, Master). Este autor a peste 600 de lucrări cu caracter științifico–didactic (articole și cărți de matematică și fizică, respectiv, de investigație jurnalistică – atât în limba română cât și în limba franceză, repertoriate și în BNF – Bilibioteca Națională a Franței, „François, Mitterrand”), care aui contribuit la promovarea culturii și civilizației franceze îin lume, precum și la admiterea a peste 1.000 de tineri români cu abilități intelectuale înalte (absolvenți de liceu și studenți) au fost admiși în școlile superioare franceze de înalte studii – Les Grandes Ecoles (un sistem educațional elitist și unic în lume), în special, în cele științifico–inginerești și economico–comerciale, dintre care, astăzi, majoritatea ca absolvenți, contribuie în calitate de cadre superioare sau de conducere la prosperitatea spirituală și materială a națiunii franceze în cadrul unor prestigioase instituții de învatamânt superior și de cercetare, mari companii private sau de stat, civile si militare, multinaționale, specializate în tehnologia de vârf, respectiv, în cadrul administrației locale și centrale de stat.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.