Acasă IT-Tehnologia Informației & IA-Inteligența Artificială Parteneriatul dintre Aqurate și Netopia Payments eficientizează vânzările online – Neakaisa crește...

Parteneriatul dintre Aqurate și Netopia Payments eficientizează vânzările online – Neakaisa crește cu 9% prin integrarea soluțiilor AI (de la corespondentul nostru permanent jurnalistul Geo Scripcariu – Managing Partner BT Public Relations, RadioPunctLondra)  

400
0

Inteligența Artificială transformă modul în care organizațiile funcționează în întreaga lume iar cererea pentru această tehnologie crește cu 40% în fiecare an. AI poate fi utilă dacă aveți o mulțime de date, dar nu le puteți folosi pentru a lua decizii informate din cauza costurilor ridicate și a naturii laborioase a analizei. Această tehnologie vă va ajuta să abordați multe sarcini repetitive și care consumă mult timp, care nu pot fi înlocuite de programe clasice bazate pe algoritmi. Multe companii se confruntă cu provocarea de a găsi echipa potrivită cu abilitățile tehnice necesare pentru a valorifica potențialul inteligenței artificiale și al învățării automate. Aici intervine Globema pentru a ajuta la implementarea soluțiilor bazate pe tehnologii AI (Artificial Intelligence)/ML (Machine Learning).

Neakaisa este printre primele magazine online care testează parteneriatul dintre Aqurate și Netopia Payments. Creșterea veniturilor a fost confirmată după analiza a sute de mii de sesiuni de trafic. Magazinul online specializat în comercializarea de obiecte sanitare, mobilier și accesorii pentru grădină a încheiat 2022 cu 5,7 Mil€. Parteneriatul dintre Aqurate, platformă SaaS (software ca serviciu) bazată pe Inteligenţă Artificială (AI) și Netopia Payments eficientizează vânzările online, iar Neakaisa, magazin online specializat în comercializarea de obiecte sanitare, mobilier și accesorii pentru grădină, a înregistrat venituri mai mari cu 9%, odată cu integrarea soluțiilor AI.

În prezent, prin parteneriatul dintre cele două companii, comercianții Netopia Payments beneficiază de un discount de 10% pentru primele șase luni de utilizare a soluției Aqurate Personalize, dar și o perioadă de 30 de zile în care pot testa gratuit platforma Aqurate și Neakaisa este printre primele magazine online din țară care testează parteneriatul dintre Aqurate și Netopia Payments, cu rezultate deja promițătoare.

„Deschidem, alături de Netopia, un parteneriat menit să eficientizeze substanțial afacerile online din România. Faptul că afaceri precum Neakaisa optează pentru serviciile noastre ne motivează și ambiționează să evoluăm, iar cum tot ei sunt și printre primii care testează noul nostru parteneriat ne dă și un plus de încredere. Ajutăm magazinele online să ofere experiențe personalizate clienților, ceea ce stimulează atât creșterea, dar le și diferențiază, în peisajul competitiv al comerțului electronic. În plus, alături de Netopia Payments, asigurăm o soluție eficientă și facilă magazinelor online, dar și clienților acestora”, afirmă Vlad Marincaș, CEO și cofondator Aqurate, care ajută la colectarea datelor cu care interacționează utilizatorii magazinelor online și la introducerea acestora în motorul de recomandare de produse.

Soluția AI este bazată pe analizarea și interpretarea unor volume mari de date privind comportamentul clienților-produse cumpărate, click-uri, produse adăugate în coș și altele. Aceasta compară acțiunile similare ale diferiților utilizatori și estimează, prin intermediul inteligenței artificiale, ce ar putea prezenta interes pentru fiecare utilizator. „Am analizat sute de mii de sesiuni de trafic, iar creșterea a fost confirmată inclusiv pe parcursul sesiunii de test, în care am împărțit în mod egal traficul între o variantă a site-ului ce integra Aqurate Personalize și alta ce funcționa pe formatul anterior. În contextul în care vedem evoluția clienților noștri și creșterea accelerată a concurenței din comerțul electronic, Aqurate, alături de Netopia Payments, ne ajută să ne atingem obiectivul-să creștem veniturile nete, prin oferirea unei experiențe personalizate pe tot parcursul procesului de cumpărare”, declară Laura Sardescu, Marketing Manager și cofondator Neakaisa.

„Neakaisa a reușit să crească și să se dezvolte prin intermediul digitalizării și utilizării soluțiilor tehnologice inovatoare, precum Aqurate și Netopia Payments. Suntem mândri că suntem partenerii lor, în acest proces, de la bun început, oferindu-le instrumentele necesare pentru a-și consolida afacerea și a-și extinde prezența online. Împreună, am reușit să transformăm viziunea lor în realitate digitală”, adaugă Horia Grozea, Director Vânzări și Dezvoltare Comercială, Netopia Payments.

Aqurate Personalize crește veniturile din eCommerce cu până la 23%, prin recomandările de produs generate cu AI, personalizate fiecărui vizitator al site-urilor. Serviciul crește atât rata de conversie din eCommerce, cât și valoarea medie a comenzii.

  • Aqurate, platformă SaaS bazată pe inteligenţă artificială care ajută companiile din eCommerce să îşi folosească datele pentru a creşte, a fost fondată în 2019 de Vlad Marincaş, Tudor Goicea, Lisardo Erman si Raul Mazilu. Platforma a atras, până în prezent, finanțări în valoare de aproximativ 0,5Mil€.
  • Netopia este un grup de companii românești înființat în 2003, care cuprinde serviciile Netopia Payments, mobilPay Wallet, web2sms și Kartela. Netopia Payments este cea mai folosită platformă de procesare plăți online în România, iar Web2SMS este una din cele mai folosite platforme pentru servicii de marketing digital SMS. În prezent, peste 25.000 de afaceri din industria de e-commerce folosesc serviciile și soluțiile grupului Netopia: plăţi mobile, tranzacții online cu carduri bancare sau prin SMS, marketing prin SMS sau reîncărcări cartele de telefonie mobilă.
  • Neakaisa este o companie construită din pasiunea pentru combinația dintre frumos și util. Cu o experiență de peste 9 ani pe piață, gama lor de produse s-a extins continuu, oferind în prezent peste 15.000 de articole. Soluțiile inovatoare pentru decorarea băii ocupă un loc special pentru Neakaisa, fiind cea mai importantă secțiune a magazinului lor online. În 2022, Neakaisa a atins o cifră de afaceri de 5,7Mil€, marcând o creștere semnificativă de 20% față de anul 2021.

Articole asociate

„Între locomotivă şi IA (Inteligența Artificială)”. Editorial – Revista de Cultură „Curtea de la Argeș” (Corespondență de la Acad. Gheorghe Păun – Redactor șef)

„AI sau A nu I?”, Editorial – Revista de Cultură „Curtea de la Argeș” (Corespondență de la Acad. Gheorghe Păun – Redactor șef)

Domeniul în care AI (Artificial Intelligence) nu poate (încă) substitui „Inteligența naturală” (umană).

Nota redacției

„Jaful secolului” de la banca Société Générale din Nisa. O conexiune dintre SAC (Serviciul de Acțiune Civică) gaulle-ist și celebra organizație criminală „French Connexion” într-un „triunghi al bermudelor” determinat de Albert Spaggiari–Jacques Cassandri–Jean Guy. În căutarea și restabilirea adevărului istoric (Partea 1)

Drama de pe Bulevardul La Défense de la Nanterre (Métropole du Grand Paris). Moartea adolescentului franco – algerian Nahel (Naël) Merzouk – o crimă (asasinat) cu caracter rasial (conform organizațiilor musulmane și ale drepturilor omului) sau legitimă apărare din parte polițistului – motociclist Florian Menesplier (conform sindicatelor de poliție și organizațiilor de extremă dreaptă)? Consecințele evenimentului dramatic. În căutarea adevărului istoric.

Accesul în sistemul (ultra)elitist francez napoleonian de Înalte Studii „Grandes Ecoles” (științifico – inginerești, economico – comerciale, medico – farmaceutice, social – politice, literar – artistice, judiciare, militare, etc.) – un sistem educativ ultraselectiv, ultraperformant și unic în lume, care domină învățământul superior francez de sute de ani! (Corespondență de la prof. univ. dr. Thomas CSINTA – Paris)

Revista internațională de cultură „Cervantes”: Rezumat al interviului „interzis” al profesorului – cercetător Thomas Csinta, acordat jurnalistului Geo Scripcariu, de la Radio Punct Londra