Acasă Rubrica Thonas Cinta, Chief Editor JB Strategii prin care companiile pot obține creșteri uriașe ale vânzărilor Online potrivit...

Strategii prin care companiile pot obține creșteri uriașe ale vânzărilor Online potrivit Agenției ClickBrainiacs

Companiile pot obține creșteri ale vânzărilor de până la 600-800%, prin sporirea traficului organic pe website-urile lor chiar și de 10 ori, potrivit experților în digital marketing din cadrul agenției ClickBrainiacs. Potrivit acestora, influențarea ratei de click în SERPs, optimizarea pe plan local, sau targetarea unor cuvinte cheie mai puțin competitive vor fi printre tendințele care vor domina piața serviciilor de digital marketing în 2023.

Agenția de digital marketing ClickBrainiacs a înregistrat o creștere considerabilă în 2022, sporindu-și cifra de afaceri de cu 36% mai mult decât în anul precedent. Bugetele totale administrate de companie pentru campaniile PPC (Pay Per Click) au depășit suma de 0,7Mil€, iar pentru serviciile SEO, bugetele au depasit suma de 1,4Mil€.

Notă. PPC sau Pay-Per-Click este unul dintre cele mai eficiente tipuri de publicitate online, cunoscut și sub numele de modelul CPC (cost-per-click). Acest model de publicitate online poate fi implementat pe motoarele de căutare, prin intermediul Google Ads, dar și pe rețelele de socializare, precum Instagram Ads, Facebook Ads și altele. În principiu, implementarea unei campanii PPC în platforma Ads se bazează pe cuvintele cheie pe care utilizatorii le introduc în motoarele de căutare. Un anumit rezultat în motoarele de căutare apare doar atunci când un utilizator caută un cuvânt cheie ce are legătură cu serviciul sau produsul pentru care se face o campanie PPC. Rezultatele se mai numesc și link-uri sponsorizate. Compania pentru care se implementează campania PPC plătește platforma pe care face reclamă, de exemplu Google Ads, doar atunci când utilizator da click pe link-ul sponsorizat. De aceea, modelul este numit PPC (Pay-Per-Click) sau cost-per-click.

În anul precedent, compania a adăugat în portofoliu clienți din sectoarele medical, financiar, software, beauty, fashion, articole pentru casa și grădină, sau turism. Cele mai solicitate servicii au fost serviciile de optimizare SEO (Search Engine Optimisation), companiile urmărind să își sporească traficul pe website-urile proprii și să își crească, astfel, vânzările.

„Este un fapt de la sine înțeles că din ce în ce mai mulți antreprenori caută metode facile pentru a câștiga vizibilitate în motoarele de căutare, decizie care, în consecință, le poate aduce și traficul mult-dorit pe website. Am observat că tot mai multe companii la început de drum vizează domeniul comerțului online, iar cererea pentru serviciile de marketing digital este în creștere. Numai în 2022 am înregistrat peste 100 de solicitări din partea companiilor care au nevoie de consultanță și implementare. Tocmai din acest motiv, venim în întâmpinarea acestora, dar și a celor care doresc să-și creeze un avantaj competitiv în piață și le suntem aproape, cu sfaturi practice, a căror eficiență a fost dovedită de experiența acumulată de noi pe parcursul anilor”, a declarat Sorin Vîlcea, CEO Agenția ClickBrainiacs.

Agentia ClickBrainiacs a lansat și o nouă serie de E-bookuri, care scoate în evidență avantajele optimizarii SEO pentru business-urile prezente în mediul online. Seria debutează cu un Ebook gratuit, 10X Trafic Organic si 20 de Milioane Vânzări ce tratează cinci metode diferite pentru a depăși competiția prin tactici simple, dar eficiente! Eficiența tacticilor este susținută de studiile de caz prezentate în E-book, în care sunt expuse succint provocarile întâlnite și strategiile aplicate pentru clienții agenției și rezultatele obținute. E-book-ul relevă și tendințele prognozate de agenție pentru anul următor la care vor apela companiile pentru a scala business-urile lor online, precum influențarea ratei de click în SERPs, optimizarea pe plan local sau targetarea unor cuvinte cheie mai puțin competitive. În plus, la finalul Ebook-ului se regăsesc și câteva studii de caz, cu grafice și numere care demonstrează eficacitatea metodelor descrise.

Fuziunea dintre cele două mari agenții de Digital Marketing Online – MoLoSo Agency și SEOCupcake

Lansarea acestui E-book coincide cu o creștere semnificativă a interesului pentru comerțul online pe piața din România, iar acest lucru înseamnă că, în doar câțiva ani, vom avea parte de o concurență acerbă, mai ales pe segmentele care sunt deja la mare căutare. Prin redactarea Ebook-ului vrem să demonstrăm antreprenorilor că există mereu oportunități pentru a face o afacere mai vizibilă în mediul online, chiar și în contextul unei nișe dominate de competiție. 10X Trafic Organic și 20 de Milioane Vanzari! este primul E-book din seria de materiale dedicate optimizării SEO, însă intenționăm să mai lansăm cel puțin încă două E-bookuri până la final de an” a completat Sorin Vîlcea. Valoarea pieței de marketing digital din România era estimată în 2022 la peste 140 Mil€. Piața este strâns legată de sectorul comerțului electronic, care a luat amploare odată cu perioada pandemiei și și-a continuat creșterea și în anii următori.

Notă. ClickBrainiacs este o agenție de marketing online inființată în anul 2011, cu sediul în Bucuresti. Agentia oferă servicii complete de Optimizare SEO, PPC si social media, fiind calificată ca partener Google Ads. Pânâ în prezent, a acumulat în portofoliu peste 100 de clienti din mediul digital, a semnat un parteneriat cu EasyCart si colaboreaza strâns cu peste 500 de publicatii din sfera onlineClickBrainiacs este prima agentie din Romania care a eloborat un ghid complet gratuit de SEO.

Articole asociate

Ghid SEO explicat pas cu pas – Cum sa apari in primele rezultate Google

Lansare în România a primului Ecosistem dedicat (în exclusivitate) leaderilor și profesioniștilor în Marketing

DigiCon 2022 – Conferința de inovare în Marketing (la care participanții au ocazia să testeze noile tehnologii) cu Jurnalul Bucureștiului. Live shopping, AR și VR shopping, cele mai noi trenduri în piața de retail

Nota redacției