Acasă Editorial Jurnalul Bucureștiului Terarium creat de Touch Design vândut cu 35.000€ la Festivalul Brazilor de...

Terarium creat de Touch Design vândut cu 35.000€ la Festivalul Brazilor de Crăciun

970
0

Un concept 100% românesc, care a învins Covid-19, pentru a contribui la educația copiilor

Terariumul cu plante exotice creat de compania românească Touch Design, a soților Simona și Adrian Atinge, a fost vândut cu 35.000€  în cadrul evenimentului caritabil Festivalul Brazilor de Crăciun. Terariumul de mari dimensiuni, un microsistem cu plante vii, complet automatizat, este un concept unic în România, care a determinat-o pe antreprenoarea Daniela Marișcu, jurat în cadrul emisiunii Imperiul Leilor, să investească în afacerea Touch Design, la începutul acestui an.

Proiectul, intitulat The Blue Planet, a fost pregătit pentru arhitectul Omid Ghannadi, pentru participarea la ediția cu numărul 20 a Festivalului Brazilor de Crăciun, și a fost creat pentru a transmite ideea de renaștere, în acest an complicat. Înalt de 2,20 m, terariumul conține plante vii, comandate special din Columbia, și un sistem 100% automatizat de îngrijire a acestora (rezervor de apă care se ocupă automat de udarea plantelor, lumini care asigură fotosinteza etc.). El este inedit prin unicitatea conceptului, precum și prin mesajul puternic pe care îl transmite procesul de creare a sa. El a fost dus la bun sfârșit de antreprenorul Adrian Atinge de acasă, aflat în izolare, fiind confirmat pozitiv cu Covid-19 chiar înainte ca The Blue Planet să fie finalizat și trimis organizatorilor licitației.

A fost un moment în care am avut de ales între a ne opri sau a continua cu acest proiect. Am ales să îl ducem la bun sfârșit, ca un mesaj că viața își continuă cursul, dincolo de pandemie“, povestește Simona Atinge. Suntem onorați să contribuim la o cauză dedicată susținerii educației copiilor din mediile defavorizate. Avem doi băieți gemeni, în vârstă de 7 ani, care în 2020 au început școala și empatizăm cu situația copiilor care au nevoie la acces la educație. Cu atât mai mult în acest an greu, în care este nevoie de tablete, internet și multe alte resurse“.

Adrian Atinge, creatorul The Blue Planet, este inginer horticol, specializat în artă florală. După ce a studiat mult timp zona de terarii, a creat terariumul de mari dimensiuni, un produs unic tech-fusion, în care tehnologia se îmbină cu natura, cele două pasiuni ale sale. Acesta răspunde nevoii în creștere a oamenilor, de a avea un colț verde în spațiile interioare, fie la birou, fie acasă, fiind demonstrat că în locațiile unde există un colț de natură cresc productivitatea muncii, starea de bine și nivelul de relaxare.

Despre Touch Design și Imperiul Leilor
Simona și Adrian Atinge și-au prezentat afacerea și produsul inovator în emisiunea Imperiul Leilor, la începutul acestui an. Pentru ideea lor, cei doi au primit de la Daniela Marișcu, jurat în cadrul emisiunii, o investiție de 100.000 de euro pentru 30% din afacere, iar după recuperarea investiției va rămâne cu 10%. Un parteneriat inspirat și constructiv, a cărui valoare este confirmată de participarea la ediția cu numărul 20 a Festivalului Brazilor de Crăciun, unde s-a aflat printre primele patru creații care au strâns cele mai mari sume de bani în cadrul licitației.

Despre terariile Touch Design 
Concepute pentru a recrea natura în cele mai mici detalii, terariile Touch Design sunt adevărate „insule de natură” sau grădini interioare ce pot fi introduse în orice ambient, oferindu-i un aspect cu totul spectaculos, grație conținutului viu și evolutiv și fără a avea grija întreținerii. Terariile Touch Design sunt microclimate din plante naturale și recreează, la scară redusă, ecosisteme întregi, în cele mai mici detalii (de la plantele care evoluează într-un microclimat similar cu cel natural, până la celelalte elemente naturale care armonizează microclimatul și fac posibilă evoluția plantelor, care se  comportă la fel ca în habitatul lor).    

Bibliografie

Touch Design, imagini video mp4

Touch Design, Simona si Adrian Atinge, imagini video mp4

Maria Vijianu, Editor J-B