Acasă Gifted Education Gifted Education. Selecțiile pentru anul Academic 2022 sunt în curs de derulare

Gifted Education. Selecțiile pentru anul Academic 2022 sunt în curs de derulare

Thomas CSINTA, Profesor de matematici aplicate în științe inginerești și social–economice, Director de studii CUFR (Consultanță Universitară Franco–Română) de pe lângă Școlile Superioare Franceze de Înalte Studii (Les Grandes Ecoles), Cofondator IRSCA Gifted Education, Vicepreşedintele Consortiului EDUGATE   (Consorțiul Român pentru Educația Copiilor și Tinerilor Supradotați și Talentați)

Franța (Le Parisien)

Petrece mult timp singur cu gadgeturi? Simți că se risipeaste la școală? Evită grupurile? Nu are răbdare cu procesele care produc frustrare? În primul rând ajută-ți copilul să fie descoperit la timp.

Poți parcurge un quizz realizat de echipa noastră care să-ți vină în ajutor.
Dacă ai dat un test de IQ scrie-ne, sau înscrie-te rapid la o testare IQ WISC IV pentru copii peste 6 ani!
Intră într-un proces prin care copilul tău poate învață să-îsi asume propriul potențial, alături de familia lui!
Copilul tău are prieteni?
Este un geniu? Și ce fac dacă nu se descurcă la școală? Ce înseamnă IQ-ul de 130 și peste? Cum îl fac să fie mai implicat la școală? Ce facem, că nu relaționam și nu avemprieteni? Cum să îl ajut să se simtă bine așa cum e? Cum să îl ajut să fie fericit?
Își rezolvă singur situațiile unde este provocat emoțional?  Își rezolvă dorește mai mulți prieteni? Relaționează ușor? Se exprimă emoțional? Dorește să fie ascultat pentru ideile sale și să își pună amprenta asupra a ceea ce învață?

Poate e supradotat?

  • Copii isupradotați sunt inconjurați de peste 15 de mituri.
  • O școală pentru copiii supradotați pare la prima vedere a fi o școală pentru o educație elitistă.

În realitate, copii supradotați se confruntă cu riscuri sociale (asincronie în dezvoltare, depresie, alienare, abandon școlar, anxietate, ratare socială, inclinație spre suicid și fapte antisociale) care conduc la un grad foarte înalt de ratare socială (97% conformunei ultime cercetări din UK din 2010). Această risipă are un cost enorm pentru societate, cea mai mare risipă a societății noastre la ora actuală. Copii supradotați au nevoi speciale și drepturi la educație diferențiată conform legii 17/2007. Legea nu se aplică de 14 ani și drepturile lor sunt încălcate sistematic. Supradotarea conduce la un dezavantaj social și un risc social înalt, datorită repercursiunilor socio-emoționale pe care le trăiesc copiii supradotați.

Gifted Education. Teoria educației. Proiect de lege privind educația copiilor cu nevoi speciale, inițiat de către IRSCA Gifted Education (Institutul Român pentru Studii și Cercetări Avansate în Educația de Excelență) și EDUGATE (Consorțiul Român pentru Educația Copiilor și Tinerilor Supradotați și Talentați)

Eșecul școlar și calvarul copiilor supradotați!

Ce face selecția noastră un proces unic că beneficii pentru familie
Pentru orice părinte de copil supradotat participarea în evaluările anuale comportamentale (3 pe an academic: 5.02, 4.06, 3.09) ale Centrului Gifted Education este un proces unic, prin care copilul supradotat parcurge niște  exerciții specializate într-un context în care lucrează pentru el însuși și e observat pentru comportamentele lui.

Evaluarea va permite să primiți un feedback de la comisia externă de experți psihologi clinicieni dacă copilul tău supradotat, la modul real, se poate descurcă pe cont propriu, are reziliența, comportamente etice, se integrează la grup, are responsabilitate și implicare, are toleranță la frustrare, etc.

Evaluarea aduce o abordare valoroasă pentru familie prin rolul și efectele pe care le poate produce consilierea primită în familie dacă are loc asumarea onestă a comportamentelor pe care le observă comisia.

Contact Monica Gheorghiu, Centrul Gifted Education

Notă. A se vedea și artiocole asociate

Gifted Education. M’s („Mensanii”) lui Roland Berril!

Educația elitistă prin teorie (generală) și exemple (concrete), cu aplicații practice la concursurile tradiționale, celebre și prestigioase ale învățământului superior de excelență francez. (Prépas – Grandes écoles, Masterat – Doctorat, Capes – titularizare în învățământul gimnazial și liceal, Agrégation – titularizare în învățământul liceal și primul ciclu universitar)

Teoria educației. Actualitatea educativă în lume: „Impostura și Epigonia educațională în țările est–europene. Corupția și Crima organizată din învățamântul românesc!” (Seminar științific, 13 – 15 martie 2019, Franța – corespondență de la prof. dr. Thomas CSINTA)

Nota redacției

Cartea „Investigații Jurnalistice” dedicată Generalului Constantin – Bartolomeu Săvoiu. Cultură generală prin intermediul „faptului divers” din lumea contemporană franceză și internațională (marea criminalitate–crima organizată, terorism–jihadologie, crime de sânge, crime sexuale–kidnapping, crime economico–financiare, erori judiciare–revizuirea condamnărilor penale–repararea detenției și a erorilor judiciare). Lansarea cărții va avea loc la BCU (Bibliotreca Centrală Universitară) din București

Premieră mondială absolută: „Investigații jurnalistice în serial” Vol.10 (Educație și Învățământ). Subiecte de Teze de Masterat de Cercetare şi de Doctorat în Științe Sociale. Studiul fenomenelor socio–judiciare și economice cu ajutorul teorei haosului (Sisteme complexe – fractali) și a sistemelor formale (de tip Gödel)